Politica de Rambursare
Politica de Rambursare
Cum se returnează un produs?
Pentru a returna un produs, te rugăm să ne contactezi prin email la contact@luxewash.ro. În email, te rugăm să incluzi următoarele informații:
- Numele complet și numărul comenzii
- Produsul/produsele pe care dorești să le returnezi
- Factura fiscală trimisă la achiziție (te rugăm să o atașezi în email)
- Dovada plății pentru produsul returnat (poate fi un extras de cont sau altă dovadă relevantă)
După primirea solicitării tale, îți vom răspunde în maxim 3 zile lucrătoare cu instrucțiuni suplimentare.
Condiții de retur
Poți returna produsele achiziționate de pe site-ul nostru în termen de 14 de zile calendaristice de la primirea acestora, conform prevederilor OG 130/2000 privind protecția consumatorilor. Returul se poate face fără penalități și fără a fi necesar să invoci un motiv.
Produsele trebuie să îndeplinească următoarele condiții pentru a putea fi returnate:
- Să fie în ambalajul original
- Să nu prezinte cantitate lipsă mai mare de 20%
- Să nu prezinte urme de utilizare sau deteriorare fizică
- Să fie însoțite de factura fiscală trimisă pe email sau în colet la momentul achiziției și dovada plății
În cazul în care produsul returnat nu îndeplinește aceste condiții, ne rezervăm dreptul de a refuza returul. După ce produsul este verificat, vei fi informat dacă returul a fost acceptat.
Costurile de retur
Taxele de retur sunt suportate de către cumpărător, cu excepția cazurilor în care produsul primit este defect sau diferit de cel comandat. În aceste cazuri, taxele de transport vor fi suportate de către LUXE WASH.
Restituirea contravalorii produselor
Dacă returul este acceptat și se optează pentru restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de tine, în cel mult 30 de zile de la primirea produselor returnate. Dacă optezi pentru un alt produs, termenul de livrare va fi același ca pentru comenzile standard (maximum 3 zile lucrătoare).